Ogame koszt floty

Baza wyszukanych fraz

SM-stwardnienie rozsiane - ja, moje myśli i życie

Temat: ILE PUNKTÓW Z KONTA STANOWI OBRONA
http://ogame.adam85w.net/?action=defense

Ilość struktur obronnych: 30.591

Koszt budowy struktur obronnych;

* metal: 66.782.000
* kryształ: 15.060.000
* deuter: 1.060.000
* łącznie: 82.902.000

Punkty: 82.902

jest dobrze mało punktów przeżył bym jak bym go stracił i flotę w sumie tez od razu widać ze zem badacz i górnik ciekawe ile królowa straci pkt
Źródło: atdauni38.fora.pl/a/a,535.html



Temat: Ogame
Nie będe pisał nowego tematu bo nie ma to wielkiego sensu ale musze wam o tym powiedzieć. Niektórzy z was już wiedzą że kończe z ogame. Byłem wielkim maniakiem tej gry i pewnie jeszcze długo będe ale już nie gram. Cholera Sylwia pisze od tak dosyć długie składe wypowiedzi a ja napisałem 2 zdania i to koniec. Może teraz gdy troche bardziej przyłoże sie do nauki ja też coś takiego napisze. Pewnie chcecie zapytać mnie dlaczego skończyłem, więc z chęcią wam odpowiem. W tej grze pozatym że troche polepszyłem swoje wyniki z matmy licząc zyski z farmienia, ilość mt(małych transporterów) do wysłania, godzinki na fs'a, koszty budowy budynków i opłacalnoć wysłania floty niczego się nie nauczyłem. Teraz przyszły tego efekty i dostałem piękną pałe z geografi i prawdopodobnie zawaliłem szanse na 5 na koniec roku, ale cóż za swoje czyny trzeba płacić. Hyhy jednak ja tez potrafie skleic pare zdań i prawdopodobnie to efekty skończenia z ogame.

,,Pozdro 4 all
mortik13,,

tą formułką zawsze kończyłem wiadomość do sojuszników i tak zakonczyłem tez ostatnią wiadomość w ogame na uni 42


Pozdro 4 all

P.S Spectrum Aca wierze w was
Źródło: crew1b.fora.pl/a/a,30.html


Temat: Meet the Devil [MTD]
Przez ostatnie 3h szlifowałem tekst na Wasze forum, w końcu postanowiłem, że po co się trudzić z wylewaniem całej filozofii, jak mogę w dwóch słowach streścić suche fakt. A więc...

1. Athelstan - koordynator ataku rakietowego na IvanaH!

Mac Aaron opuścił szeregi KWP najwcześniej ze wszystkich późniejszych członków MTD. W tym czasie prowadziłem rozmowy dyplomatyczne z szefem Propax [PPX] - Athelstanem na temat ewentualnej fuzji. Dzień przed fuzją - Mac Aaron skasował flotę Athelstana. Okazało się wtedy, że bez niej PPX nie jest już aż tak atrakcyjnym nabytkiem dla wielu Konfederatów (czyt. późniejszych MTDystów). Ale uparłem się i fuzję dokonano, kosztem odejścia IvanaH i s-ki. Niedawno Athelstan chciał odejść z OGame i dla ukoronowania swojej gry pojechał Maca.


Źródło: fabrykadrobiu.com/midas/viewtopic.php?t=91


Temat: Statek na któym stcajonuje flota
Odświeżam


bardzo dobry pomysł Raf

ale mam pytanie
stacjonuje u kogos na orbicie, lub na orbicie nieskolonizowanej planety
wtedy widze ktos mnie atakuje i tu pytania:

czy moge zwiac ta stacja[dajac np zeby leciała na jakies kordy]-osobiscie uwazam ze powinna byc taka opcja!!!!bo bez tego kazdy silniejszy gracz moze rozwalic taka stacje bez problemu


i dwa czy z takiej stacji bedzie pz w razie ewentualnego zniszczenia? czy tylko z floty która na niej stacjonowała???


Co do kosztów to 500miliardów kazdego surowca to aż nadto bo każdy powinien miec choc cień szansy na zbudowanie tej stacji a nie tylko top30

Osobiscie dałbym
300miliardów mety
150miliardów krysi
75miliardów denturatu
bo ile osób widziało kiedys tu w grze 100miliardów denaturatu a cóż dopiero jeszcze wiecej. Moze z 5 -10 nie wiecej!!



Generalnie jestem na tak ale prosiłbym abys teraz posegregował co ta stacja ma a czego nie i co bedzie a czego nie mogła robic na chwile obecną bo strasznie duzo juz głosów było!:)))



Dodam ze w innej grze typu ogame jest podobny obiekt latający:)!!!!

[ Dodano: 2009-05-13, 19:58 ]
Źródło: forum.infinitebattle.com/viewtopic.php?t=1219


Temat: Jakie statki budować i w jakiej ilości
Gram dopiero od nie dawna na tej ugameli ( trzeci dzień ), a na orginalnym ogame grałem pare ladnych lat temu ( gralem na uni 10, a teraz jest ich juz sporo wiecej wiec czasu tez minelo duzo :))
Zauwazylem, ze powstalo kilka roznych rodzajow statkow jak np ultra transporter. Z ciekawosci policzylem sobie, ktory transporter jest najlepszy pod wzgledem pojemnosci, szybkosci ceny i potrzebnej ich ilosci do przetransportowania surowcow :p z obliczen wyszlo mi, ze dt jest lepszy od reszty dlatego, ze koszt budowy jest mniejszy niz koszt budowy mt i ut zeby przewiezc ta sama ilosc surowcow. Mt jest najszybsze, ale trzeba miec ogromna ich ilosc zeby cos przeslac co niesie za soba wiekszy koszt w deuterze za to ut, ktore zuzywaja najmniej paliwa sa najwolniejsze. Dt jest czyms posrodku - najtanszy, szybki i nie tak deuterochlonny :P

Co do statkow bojowych chcialbym zobaczyc opinie innych bardziej doswiadczonych graczy, bo po prostu nie wiem w co za jakis czas inwestowac surowce :)
Jak zrobic zeby flota byla dobrze skonstruowana biorac pod uwage wszystkie aspekty ( zuzycie paliwa, szybkosc, szybkie dziala itp itd. )
Jestem ciekawy jakie modele flot Wy radzicie zeby moc cos zdzialac :)
Osobiscie gram na u4 ale to chyba nie ma tutaj znaczenia.

pozdrawiam i zapraszam do dyskusji :)
Źródło: forum.infinitebattle.com/viewtopic.php?t=1574


Temat: Oddam tanio konto Ogame.org z uni18 TOP300, bardzo mocno rozwinieta ekonomia - szybki rozwoj gwarantowany
Witam.
Mam na sprzedaz wysilek i czas wlozony w rozbudowe konta na angielskim Ogame'ie (http://ogame.org/) na 18. uniwersum. Account zalozony zostal przeze mnie doslownie kilka godzin po otwarciu nowego uni i od tamtego czasu nieustannie byl rozwijany. Przez większosc czasu konto oscylowalo w okolicach TOP150-200 z mocna flota, jednak jakis czas temu stracilem flotę i znalazlem sie z HoF-ie. Dzieki temu, od tamtego czasu jest spokoj i zadnego ataku wiecej nie mialem, natomiast zaczalem inwestowac prawie wszystkie zasoby w rozwoj ekonomi. Po upadku na 500. miejsce podnioslem sie i aktualnie jestem w TOP 300, co dobitnie swiadczy o skutecznosci zastosowanej przeze mnie taktyki - flota jest nieznaczna (wiekszosc to male transportery (ze wzgledu na predkosc duzych nie warto ich kupowac) - kilkaset), za to rozwinięte są kopalnie, elektrownie i reszta infrastruktury. Swego czasu w badaniach bylem na 15-20 miejscu i bylem jednym z pierwszych graczy mogacych produkowac OW, a pozniej bombery, jednak po stracie floty tymczasowo zupelnie zrezygnowalem z gry, a potem, po powrocie, skoncentrowalem sie na rozwoju kopaln. Oprocz Matki jest 8 koloni selekcjonowanych pod wzgledem wielkosci, srednia siedmiu to, na oko, 170 pol. Ostatnia zalozona jest z mysla o badaniu rozwoju grawitonow - pierwsze miejsce w ukladzie Matki, co zapewnia krotki czas przelotu floty z Matki na kolonie do obrony, na ktorej w przyszlosci ma stacjonowac cala flota satelitow slonecznych; 1. miejsce zapewnia najwieksza wydajnosc wymienionych satelitow, ale tez najmniejsza srednia wielkosci - ja wyselekcjonowalem te planete z posrod 20 prob kolonizacji "pierwszych miejsc" w ukladach, dzieki czemu ma ona wielkosc 53 pol! Jak na 1. planete jest to naprawde znaczna ilosc.
Oczywiscie na kazdej planecie jest obrona zapewniajaca nieoplacalnosc ataku potencjalnym najeźdźcom, jednak nie radze przetrzymywac na nich setek tysiecy surowcow, bo jednak skupialem sie na budynkach, nie obronie.
Krotko mowiac, konto z perspektywami na przyszlosc :), jednak ja nie mam juz na zajmowanie się nim czasu, dlatego je sprzedaję :(.
Na koniec dodam jeszcze, ze nikomu nie podpadlem, jestem neutralny i mam wladze w tymczasowym, polskmi sojuszu, natomiast zjechany zostalem przez niejakiego King of Suna, zajmujacego wtedy chyba 3. miejsce.
Istnieje mozliwosc wystawienia na Allegro, jednak wtedy dochodzi prowizja. Koszty transportu pokrywam ja :P
Czekam na konkretne propozycje cenowe i pozdrawiam, lores.

Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=171674


Temat: BAsteRRR - Soul
Słuchajcie, ten gość działa mi na nerwy, a jego główny atut to to że ma bunkry. Tutaj daję raport szpiegowski z 4 gali.

Surowce
Metal: 131.316
Kryształ: 49.164
Deuter: 218.793
Energia: 6.235

Flota
Mały transporter: 58
Krążownik: 46
Okręt wojenny: 2
Recykler: 18
Bombowiec: 1
Satelita słoneczny: 52

Obrona
Wyrzutnia rakiet: 2.538
Lekkie działo laserowe: 2.336
Ciężkie działo laserowe: 1.014
Działo Gaussa: 116
Działo jonowe: 12
Wyrzutnia plazmy: 23
Mała powłoka ochronna: 1
Duża powłoka ochronna: 1
Przeciwrakieta: 20
Rakieta międzyplanetarna: 10

Budynki
Kopalnia metalu: 23
Kopalnia kryształu: 19
Ekstraktor deuteru: 19
Elektrownia słoneczna: 24
Fabryka robotów: 10
Fabryka nanitów: 1
Stocznia: 10
Magazyn metalu: 8
Magazyn kryształu: 7
Zbiornik deuteru: 6
Laboratorium badawcze: 9
Depozyt sojuszniczy: 1
Silos rakietowy: 4

---------------------------------------------
[ Generated by Gotenks' OGame Tools

Żeby mu rozwalić tę "marną" obronę potrzebujemy 204 rakiet...

Da nam to wynik


Straty agresora:: 2 550 000 Metalu, 510 000 Kryształu i 2 040 000 Deuteru
Straty obrońcy:: 18 218 000 Metalu, 6 218 000 Kryształu i 922 000 Deuteru


W ataku rakietami ponieślibyśmy spore koszty, ale ja jestem w stanie nawet pokryć te koszty, byle mu rozwalić chociaż na jednej planecie obronę. Chociaż raz go zezłomować i żeby chociaż raz mu dać prztyczka w nos że jest na naszej blackliście...
Co Wy na to?
Źródło: wku57.fora.pl/a/a,17.html


Temat: Porady, spostrzeżenia.
9) Bawiłem się wczoraj u Khaseera SpeedSimem - wyszło, że do rozbicia mojego bunkra potrzeba 2200 OW. Nie piszę tego, żeby się chwalić, ale po to, by dać porównanie. Później sprawdzaliśmy, ile jest potrzebnych krążowników... Z porównania kosztów wychodzi, że zamiast jednego OW możemy zbudować dwa krążowniki, czyli za cenę 2200 OW kupilibyśmy 4400 krążowników, a zaledwie 2800 krążowników wystarczało do rozbicia tego samego bunkra

Jest to naprawdę duża różnica, którą można bardzo dobrze wykorzystać. poza tym krążownik jest najszybszym dostępnym statkiem na ogame (nie licząc sond szpiegowskich i przyjmując średnie rozwinięcie każdego z napędów), dzięki czemu doskonale nadaje się do szybkich wypadów zaczepnych w czasie wojny. Jeżeli chodzi o (szybkie) ataki na farmy, to już traci znaczenie, ponieważ lekki transporter lata wolniej od OW.

Jednak ma jeszcze coś, co moim zdaniem ustawia jego pozycję przed OW:
szybkie działa przeciw wyrzutniom rakiet oraz szybkie działa przeciw lekkim myśliwcom. OW nie ma żadnych szybkich dział.

Jest jednak jedno "ALE": Gdy porówna się bitwę 200 OW i 400 krążowników, to te drugie przegrywają z kretesem (niszczą około 16 OW). I tutaj dochodzimy do pewnej "pozornej" sprzeczności: Z jednej strony krążownik jest zdecydowanie ponad OW, z drugiej OW rozbija krążowniki niczym myśliwce.

Rozwiązanie jest proste - krążowniki (nie biorę pod uwagę bombowców, które są zdecydowanie najlepsze) są bardzo dobre przeciwko obronie, a OW są królami jeśli chodzi o niszczenie flot przeciwnika przy jak najmniejszych stratach.

Czyli każdy powinien dostosować swoją "produkcję" w zależności od taktyli jaką preferuje
Źródło: toe.fora.pl/a/a,15.html